FAQ!

...czyli stado pytań do i inne takie 😉

Czy w bransoletkach to kamienie naturalne?
Często dostaję to zapytanie, więc pędzę rozwiać Twoje wątpliwości 🙂
Tak, korzystam tylko z kamieni naturalnych! Zaopatruję się w renomowanych sklepach i hurtowniach, które od wielu lat są popularne i polecane wśród Biżuteryjek wszelkiej maści.
Owszem, kilka kamieni jest dobarwianych (kolorowe agaty), platerowanych lub tytanowanych (hematyty), ale to nadal kamienie naturalne, tylko lekko ubarwione. Jeśli masz wątpliwości co do któregoś modelu bransoletki i chcesz wiedzieć, czy wykorzystane minerały były dobarwiane czy nie – pytaj śmiało 🙂
Kiedy wyślesz moją paczkę?
Robię co w mojej mocy, by przesyłki wychodziły ode mnie w maksymalnie 24 godziny (w dni robocze) od zaksięgowania wpłaty 🙂 Czasami czas ten może się wydłużyć o dzień lub dwa, ale są to sporadyczne przypadki (okresy promocji lub zdarzenia losowe). Wiele paczek rusza w drogę w kilka-kilkanaście godzin od opłacenia zamówienia – zwłaszcza jeśli robisz zakupy na początku lub w środku tygodnia!
Od jakiej kwoty oferujesz darmową wysyłkę?
Jeśli jesteś fanem większych zamówień za jednym zamachem, to mam dla Ciebie dobrą wiadomość 😉 Przy zamówieniach za kwotę od 150zł w górę – każdy z dostępnych rodzajów wysyłki jest darmowy 🙂
Kolory na moim ekranie są inne niż w rzeczywistości – o co chodzi?
Wprawdzie dokładam wszelkich starań, by zdjęcia jak najbardziej oddawały kolory rzeczywiste, ale może się zdarzyć, że to co widzisz na swoim telefonie bądź komputerze, nieco odbiega od tego, co dostaniesz w przesyłce. Wynika to z tego, że każdy ekran jest trochę inny i nieco inaczej wyświetla kolory.
Podobają mi się grawerowane bransoletki, ale czy mogę się w nich kąpać?
Jak w przypadku każdej biżuterii, dobrze jest zachować podstawowe zasady dbania o nią 🙂 Unikaj kontaktu z kosmetykami, chemią domową czy też długotrwałego narażania biżuterii na kontakt z wodą. A co za tym idzie, lepiej w bransoletkach nie pływać 😉
Wysypała się płatność przez Przelewy24 – co teraz?
Jeśli coś się zadziało (na przykład Przelewy24 miały awarię, sieć Ci padła lub przez przypadek zamknęłaś okienko płatności) i wpłata przez szybkie płatności nie udała się, a nadal chcesz opłacić zamówienie – napisz do mnie smsa lub maila. Ewentualnie poczekaj, aż się z Tobą skontaktuję – mam w zwyczaju upewniać się, czy wystąpił jakiś błąd, czy po prostu zrezygnowałaś z zamówienia 🙂 Potem możesz po prostu wpłacić przelewem tradycyjnym na konto – dane do przelewu.
Robisz rzeczy na zamówienie?
Jasne! Rzuć okiem na stronę Personalizacji, by zobaczyć przykłady i możliwości, jakie są dostępne 🙂 Jeśli nie ma tam czegoś, na co masz ochotę, po prostu napisz do mnie wiadomość na maila, smsem lub używając okienka czatu w lewym  dolnym rogu! Wówczas rozwieję Twoje wątpliwości i albo ustalimy wszystko i będę działać, albo dam Ci znać, że jest to poza moimi możliwościami 🙂